Sisäänpääsymaksu

Alaikäisten harrastajien ei tarvitse maksaa uimahallin sisäänpääsymaksua, mutta 18-vuotta täyttäneiden pitää sisäänpääsymaksu maksaa.

HUOM! Valmennustasoryhmien harrastajien täytyy lunastaa Uintiurheilun lisenssi ennen kauden alkua.

Lisenssiä vastaan urheilija saa sisäänpääsykortin uimahallin kassalta (uusi kortti maksaa 5€). Ilman lisenssiä valmennustasoryhmien hyppääjien pitää maksaa sisäänpääsymaksu.

Lisenssin lunastaneiden aikuisten ei tarvitse maksaa uimahallin sisäänpääsymaksua.