Sisäänpääsymaksu
Alaikäisten harrastajien ei tarvitse maksaa uimahallin sisäänpääsymaksua, mutta 18-vuotta täyttäneiden pitää sisäänpääsymaksu maksaa.
HUOM! Valmennustasoryhmien harrastajien täytyy lunastaa Uintiurheilun lisenssi ennen kauden alkua.
Lisenssiä vastaan urheilija saa sisäänpääsykortin uimahallin kassalta (uusi kortti maksaa 5€). Ilman lisenssiä valmennustasoryhmien hyppääjien pitää maksaa sisäänpääsymaksu.
Lisenssin lunastaneiden aikuisten ei tarvitse maksaa uimahallin sisäänpääsymaksua.