Akrobatia- ja Tramppatreenit

Valitettavasti seuralla ei ole tietoa syksyn vuoroista tälä hetkellä. Heti kun saamme tietoa niistä, julkaisemme Tramppa- ja Akrobatiaryhmien aikataulut ja avaamme ilmoittautumiset niihin ryhmiin!

Monipuolista, vauhdikasta ja tehokasta liikuntaa ja tekniikkaharjoittelua!

 

Tramppa- ja akrotreeneissä opit temppuja maalla ja ilmassa, voltteja ja kierteitä sekä saat haastaa tasapainoa ja koordinaatiota.

Akrobatiatreeneissä tarjotaan monipuolisia liikemalleja ja kuntoa kohottavaa liikuntaa. Opetellaan mm. voimisteluliikkeitä kuten kuperkeikkoja, kärrynpyöriä, pää- ja käsiseisontaa sekä näiden liikkeiden erilaisia variaatioita voltteja ja kierteitä unohtamatta. 

Tramppatreeneissä kehität erityisesti vartalon hallintaa ja avaruudellista hahmotuskykyä. Erilaiset temput, alastulot, pyörivät hypyt ja kierteet tulevat tutuiksi. Harjoittelussa käytetään sekä isoa että pienempää trampoliinia.

Sekä akrobatia- että tramppatreenit sopivat uimahyppyjen oheisharjoitteluksi ja tehostavat altaalla tarvittavan uimahyppytekniikan omaksumista, jolloin hyppääjä voi nopeammin edetä vaikeampiin harjoitteisiin ja hyppyihin ja kokea sitäkin kautta onnistumisen elämyksiä.

Treenit tarjoavat kaikille mahdollisuuden lisätä harjoituksia viikkoon oman uimahyppytreenin tai -treenien lisäksi.