Akrobatia- ja Trampoliinivoimistelu oheisharjoituksena

Monipuolista, vauhdikasta ja tehokasta liikuntaa ja tekniikkaharjoittelua!

 

Huom! Akrobatia- ja tramppatreenejä ei voi valita yksittäisiksi treeneiksi, vaan ne ovat oheisharjoittelukerta uimahyppytreenien lisäksi! Ne valitaan itselle siinä vaiheessa, kun ollaan ilmoittautumassa uimahyppytreeneihin.

Tramppa- ja akrotreeneissä opit temppuja maalla ja ilmassa, voltteja ja kierteitä sekä saat haastaa tasapainoa ja koordinaatiota.

Akrobatiatreeneissä tarjotaan monipuolisia liikemalleja ja kuntoa kohottavaa liikuntaa. Opetellaan mm. voimisteluliikkeitä kuten kuperkeikkoja, kärrynpyöriä, pää- ja käsiseisontaa sekä näiden liikkeiden erilaisia variaatioita voltteja ja kierteitä unohtamatta. 

Tramppatreeneissä kehität erityisesti vartalon hallintaa ja avaruudellista hahmotuskykyä. Erilaiset temput, alastulot, pyörivät hypyt ja kierteet tulevat tutuiksi. Harjoittelussa käytetään sekä isoa että pienempää trampoliinia.

Akrobatia- ja tramppatreenit sopivat uimahyppyjen oheisharjoitteluksi ja tehostavat altaalla tarvittavan uimahyppytekniikan omaksumista, jolloin hyppääjä voi nopeammin edetä vaikeampiin harjoitteisiin ja hyppyihin ja kokea sitäkin kautta onnistumisen elämyksiä. 

Treenit tarjoavat kaikille mahdollisuuden lisätä harjoituksia viikkoon oman uimahyppytreenin tai -treenien lisäksi.

Tutustuthan ilmoittautumisen sääntöihin ja maksuperusteisiin ennen ilmoittautumistasi ryhmään!