Smartum-maksut

Vantaa Diving vastaanottaa Smartum-liikuntaseteleitä, Smartum-liikunta- ja kulttuuriseteleitä, Smartum-mobiilimaksu ja Smartum Saldo verkkomaksuja.

HUOM! Smartumilla voi maksaa aikuisten eri ryhmien harjoitusmaksun osuuden, mutta niillä ei voi maksaa jäsenmaksun (10 eur) osuutta, eikä perheenjäsenten muita maksuja.


Jos haluat osallistua Aikuisten Tiistain ryhmään, ilmoita itsesi ryhmään tässä.
Jos haluat osallistua Vauva-, Perheuintiin tai Perheuimahyppyihin, ota yhteyttä sähköpostitse vantaadiving@gmail.com. Yhteyshenkilö on sinuun yhteydessä ja kertoo tarvittavia maksutietoja.

Ohjeet Smartum Liikuntasetelien vastaanottamista varten:

Voit maksaa ryhmäsi harjoitusmaksun liikuntaseteleillä. Jos maksat liikuntaseteleillä, ilmoita asiasta Aikuisten ryhmän ilmoittautumislomakkeella, sähköpostilla vantaadiving@gmail.com tai viestillä 0449889202. Ohjaaja ottaa seteleitä vastaan paikan päällä

Ohjeet Smartum Saldo verkkomaksua varten:

Miten maksan verkkomaksun Smartum-verkkopalvelussa?

  1. Etsi haluamasi harrastepaikka käyttökohdehaustamme sivulla www.smartum.fi .
  2. Voit maksaa Smartum Saldolla verkkomaksun, mikäli toimipaikan kohdalta löytyy kuvake verkkomaksu.
  3. Kohdassa Smartum-saldo verkkomaksu on verkkomaksun suorittamiskohta, josta voit valita valmiiksi tehdyn verkkotuotteen tai avoimen maksun. Mikäli harrastepaikalla ei ole ostettavissa valmista verkkotuotetta, etsi haluamasi palvelun hinta harrastepaikan internetsivuilta (esimerkiksi 3 Päivän Hissilippu, € 98). Syötä tiedot Avoin maksu -kenttään ja maksa palvelu kirjautumisen jälkeen. Smartum-verkkopalvelun käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi ja salasanasi on toimitettu sinulle sähköpostitse.
  4. Smartum lähettää sinulle maksutositteen sähköpostiisi.
  5. Voit joko tulostaa tositteen tai esittää sen harrastepaikan yhteyshenkilölle esim. älypuhelimen ruudulta. Yhteyshenkilöllä on oikeus tarkastaa henkilöllisyytesi.

HUOM! Voit maksaa Smartum Saldolla vain liikunta- tai liikunta- ja kulttuuripalveluja. Verkkomaksutosite on kertakäyttöinen. Siitä ei saa antaa rahaa takaisin eikä tositteessa käyttämättä jäänyttä arvoa voi käyttää myöhemmin. Smartum Saldo on työntekijän henkilökohtainen etu, eikä sillä voi maksaa esimerkiksi perhelippuja.

Tee näin:

Kun olet maksanut Smartum Saldo verkkomaksun, lähetä siitä tieto sähköpostilla vantaadiving@gmail.com tai viestillä 0449889202

Ohjeet Smartum-mobiilimaksua varten:

Jos haluat maksaa Smartum-mobiilimaksulla, ota yhteyttä tieto sähköpostilla vantaadiving@gmail.com tai viestillä 0449889202